Informačná kancelária Nitra

Dňa 2. mája 2019 bola otvorená siedma z ôsmich krajských informačných kancelárií pre obete trestných činov na Klientskom centre Okresného úradu Nitra. Aktivity boli v úvode zamerané predovšetkým na obete z radov seniorov. Od novembra 2019 sa preventívne aktivity venujú aj cieľovej skupine, ktorú tvoria obete alebo potenciálne obete obchodovania s ľuďmi.

Poskytovanie služieb klientom zahŕňa informovanosť a komunikáciu priamo na mieste, formou osobného stretnutia, telefonicky či e-mailom. Náš tím bude následne po dôkladnom posúdení odporúčať klienta na sociálne a psychologické poradenstvo, či právne usmernenie a podporu.

Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu. Viac informácií o projekte nájdete tu: Národný projekt

Foto: Informačnú kanceláriu nájdete v budove OÚ, do ktorého vedie bezbariérový prístup pre osoby zo zdravotným postihnutím. K samotnej kancelárii však bezbariérový prístup vybudovaný nie je, nakoľko sa nachádza na 1. poschodí bez výťahu.  V prípade potreby sa pracovníci s klientom stretnú v zasadacej miestnosti na prízemí.

V budovách, v ktorých informačné kancelárie sídlia (okresné úrady/klientske centrá), sa nachádzajú krabice (boxy) určené pre zber spätných väzieb. Dotazník je anonymný a účasť klienta na skvalitnení služieb informačných kancelárií prostredníctvom jeho vyplnenia je dobrovoľná.

box pre zber spätných väzieb je umiestnený mimo priestorov informačnej kancelárie, v priestoroch bežne prístupných verejnosti. Niektoré informačné kancelárie box umiestnili pri supervízorovi klientskeho centra, prípadne oproti/v blízkosti kancelárie, kde klient nemá problém nájsť ho

PRIEBEH ZBERU SPÄTNÝCH VÄZIEB OD KLIENTOV:

pri osobnom kontakte, po skončení osobnej konzultácie uskutočnenej v priestoroch informačnej kancelárie, pracovník klientovi odovzdá dotazník spolu s prázdnou obálkou. Do obálky klient vloží vyplnený dotazník a následne obálku vhodí do boxu určeného pre tento účel

Klienti majú v dotazníku priestor napríklad na:

 vyjadrenie svojej spokojnosti s uskutočnenou konzultáciou a sprostredkovanou službou;

 vyjadrenie, či by odporúčali služby informačnej kancelárie svojim známym;

vyjadrenie odporúčania s cieľom zlepšenia služieb a iné.



OTVÁRACIE HODINY:

pondelok - štvrtok: 08:00 - 15:00

piatok: 08:00 - 14:00


V informačnej kancelárii sú Vám k dispozícii: 

koordinátor na regionálnej úrovni - Mgr. Maroš Horňák (maros.hornak2@minv.sk/0908 793 590)

asistent koordinátora - Mgr. Peter Windisch (peter.windisch@minv.sk/0908 731 569)

asistentka koordinátora - Valéria Domaracká (valeria.domaracka@minv.sk/0904 650 830)

V Nitrianskom kraji je od 18. mája 2021 dostupné detašované pracovisko, ktoré bude slúžiť obetiam predovšetkým zo spádovej oblasti susediacich okresov – Zlaté Moravce, Nové Zámky, Komárno, Šaľa a i. 


Kancelária sa nachádza v priestoroch Okresného úradu Levice (Rozmarínová 3716/4, 934 01 Levice, prízemie - zasklená miestnosť /pri citlivých prípadoch je možné využiť aj zasadaciu miestnosť na 1. posch./)Obetiam/klientom je v kancelárii k dispozícii pracovník MV SR Peter Windisch každý utorok v čase od 8:30 do 15:00 hod. V prípade záujmu o konzultáciu je potrebné vopred si dohodnúť termín na tel. č. 0908 731 569.

V prípade problému so zapamätaním si e-mailu, ktorý tvorí meno a priezvisko jednotlivého pracovníka, je k dispozícii aj jednotná e-mailová adresa: pomocobetiam@minv.sk.

Zdieľajte
chatIcon