Keďže služby informačných kancelárií klienti využívajú vo významnej miere, je potrebné, aby svoju činnosť vykonávali aj po uplynutí doby realizácie národného projektu.
Operátori krízových liniek sú informovaní o informačných kanceláriách a v prípade, že si to situácia volajúceho vyžaduje, nasmerujú ho na konkrétne pracovisko.
Predmetom prednášky bolo predstavenie činnosti a vysvetlenie tém, na ktoré sa špecializuje Centrum právnej pomoci v gescii Ministerstva spravodlivosti SR.
Najťažšie vo všetkých prípadoch je dokázať, že ide o psychické týranie, nakoľko takéto zážitky môžu byť zdrojom mentálnych problémov ovplyvňujúcich ďalšie vzťahy.
Pracovníci informačných kancelárií donedávna vykonávali besedy v teréne, avšak súčasná situácia si vyžiadala rýchle prispôsobenie sa internetovému svetu.
Zámerom je vybudovať národnú platformu, ktorá bude zastrešovať činnosť regionálnych platforiem. Na národnú platformu budú prenášané podnety a významné témy identifikované odborníkmi.